środa, 23 listopada 2016

vintage






32 komentarze:

  1. Dobrze, że zostałaś na blogu :) Czasami też miaąłm takie gupie myśli, aby odejść, ale nie potrafiłabym. Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja, po ,,złych dnach " zawsze przychodzi szczęście.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz strasznie ciekawego bloga ♥ Ja sie dopiero rozkręcam :) Zapraszam do mnie http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Obserwuje i licze na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że usunęłaś stare posty. Skoro zdecydowałaś tak, to twoja decyzja :) świetna sesja, rewelacyjnie wyglądasz w kucyku :)

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo fajny styl ubierania się, jestem pod wrażeniem ;)
    także dodaję ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze: masz cudowną figurę. Po drugie: jakiś dziwny klimat wisi w powietrzu- ja też mam ciągle złe dni- może to przez te wybuchy na słońcu.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mom jeans, świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz będę mieć urwanie głowy w szkole - codziennie sprawdzian... Jak tu żyć? :D
    W sumie to teraz piszę rzadziej niż kiedyś na temat mojej obecnej sytuacji w szkole niż kiedyś. Bardziej skupiam się na postach związanych z przemyśleniami, książkami. Miła odskocznia :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie looki, jednak mom jeans mi nie pasują. Czekam na więcej postów!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie czas to również największy wróg... ciągła nauka, szkoła, przez to nie mam czasu na bloga wiec doskonale Cię rozumiem.
    w kwestii złego samopoczucia- chyba każdy to przeżywa. więcej czy mniej razy(jak ja więcej) ale każdy. po prostu zaczynami wątpić czy to co robimy ma jakikolwiek sens i tutaj warto sobie odpowiedzieć na to pytanie czy ma- jeżeli tak, podążajmy tą drogą na 101%, aby dać z siebei wszystko, wtedy będziesz widziała rezultaty.


    pozdrowionka, trzymaj się :) masz ciekawego bloga!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę się doczepię, bo tytuł posta o dżinsach a dżinsów praktycznie nie widać :/ Mimo to fajne zdjęcia, masz super figurę ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja miało być więcej o jeansach ale nie miałam dobrych zdjęć i zapomniałam zmienić tytułu. Dziękuję :)

      Usuń
  12. świetne stylizacje ;) masz bardzo ładną figurę i śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio na co 2 blogu dziewczyny piszą o złym samopoczuciu, coś mi się zdaję, że ta jesień źle na was wpływa I tak nie ma co podejmować pochopnych decyzji tylko ze względu na gorszy dzień

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna stylizacja też mam złe dni :/ obserwuję :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym czasem świetnie Cię rozumiem. Naprawdę rzadko udaje mi się znaleźć chwilę na ogarnięcie bloga i jeszcze poczytanie moich ulubionych twórców :)
    Bardzo dobrze, że nie usunęłaś bloga, bo spodobało mi się tutaj i z niecierpliwością czekam na koejne wpisy!
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jaka ty jesteś chuda *o* Jak ty to robisz?
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy mamy czasem złe dni. Trzeba je przezwyciężyć ♥ mam nadzieję, że nie usuniesz bloga :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że zostałaś, ja też mam czasami takie gorsze dni:/
    Świetna stylizacja :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz śliczne włosy^^ czekam na kolejne posty
    AG
    http://niebieskiebanany.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy mam gorsze dni to właśnie blogowanie pomaga mi je przezwyciężyć (bez narzekania w postach) :D Też nie mogę się doczekać świąt :)
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Twój choker! Ostatnio mam mega fazę na zamszowe i welurowe chokery, miłość! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia. Nie poddawaj się. Życzę motywacji w dalszym blogowaniu :) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz! Wspaniale, że jednak zostałaś ;) KAżdy ma czasami takie dni, ale trzeba iść do przodu!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w sumie prowadze bloga dla samej siebie, bo lubie glosic wlasna filozofie xdd i dobrze ze nie usunelas, bo masz tutaj calkiem fajnie, wiec jeszcze wpadne.Jezeli bedziesz miala wachania to pamietaj, ze masz tutaj czytelnikow, ktorzy doceniaja twoja prace
    sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe zdjęcia
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba się nie dodało bo nie widzę Cię w moich obserwujących :( sprawdz jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe i fajne zdjęcia! Fajny styl. Podoba mi się taki.
    Zapraszam fotpima102.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia